...och så tog det slut...

NU ÄR DET ÖVER!!


För er som inte har en susning om vad det är jag pratar om så är det CARMINA BURANA!
Vi började redan på Kreta, och nu känns det så sorgligt att det är över...vi har slitit så mycket och övat och övat och blivit utskällda av anders (:P) och verkligen jobbat hårt :) Det blev verkligen jättebra och jag är sjuukt nöjd :D 

Men när jag skulle välja kläder till konserten igår kväll, så upptäckte jag att jag inte hade någon bra vit tröja! ;o Jag fick såklart panik och kollade till och med in mammas tantiga (no offence mamii♥), vita blusar med puffiga armar. Det vägrade jag såklar ha på mig eftersom att jag stod lääängst fram; fullt synlig...
Så innan genrepet började så sprang jag in på H&M, men  där blev jag sviken. Jag hittade i och för sig en ganska snygg blus, som såklart inte fanns i min storlek :/ *suck* Då springer jag istället in på Kapp Ahl (av alla ställen?) och hittar nada förutom en exakt likadan tröja som tekoppen köpte. Jag insåg att jag inte hade mer tid till att titta igenom fler affärer så jag ringde henne och frågade om det var okej om jag köpte en likadan och det var det så det gjorde jag :P Hahah....lite pinsamt eftersom att vi står bredvid varandra...men det ordnade sig, eftersom att hon hade tröjan instoppad innanför sin kjol ;-)

I alla fall så är jag mycket nöjd med min dag och nu måste jag plugga matte och spanska :/ Har prov i matte på torsdag en stor fet diss på det och spanska prov på fredag...vilket jag inte är så orolig för eftersom att jag aldrig har haft svårt för spanska :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0