9/2-10

Hej, förlåt för ingen uppdatering, men har hållt på med matten och kemin och spelat piano :P

Idag var det nationella i svenska i läsförsåelse...det gick väl bra, men förra årets nior hade ett mycket lättare nationellt prov!! orättvist :( Men aja, nog om nationella...måste ju tagga inför torsdag också och det bästa sättet att göra det är att köpa godis och tänka på hur gott det är istället för hur dåligt det kommer att gå :P

Förutom nationella har jag fått tbx ett biologi förhör (MVG :D:D) och haft en dryg engelska lektion där jag fick veta vilka jag skulle vara med på muntliga nationella i engelska. Inget emot dem personerna alls - för dem är verkligen sjukt sjyssta - men man ska ju vara med några man känner att man kan diskutera med och så och jag tror att det kommer att bli svårt för mig. Jag hade liksom hellre vart med någon jag brukar prata med väldigt ofta, särskilt på engelska :/ Men jag venne hur det blir med det...kanske går bättre än jag tror eller så kanske jag blir tvungen att byta grupp. Man ska ju trots allt kunna göra det så lätt som möjligt för sig själv...särskilt nu när det är muntligt och man måste hålla igång ett samtal :)

Jaha...vad ska jag säga? Åt pannkaka idag och snart ska jag äta nån god bakelse som mamiii♥ köpt :D
Aja det får räcka för tilfället... kanske, kanske att jag uppdaterar senare. Kanske :P


Jag fattar inte hur jag kunde tycka om någon som du
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0