Rosendal natur - fritid är överskattat

Salam!

Första dagen på gymnasiet finns det så mycket men ändå så lite att säga om. Jag vet egentligen ingenting, men jag har fått så många intryck! Det lättaste är att berätta lite kort och sen gå över till resten av dagen.
Snabb replay av dagen: Fräsh skola, trevliga lärare, hamnade i en klass med några människor som jag aboslut inte vill gå med så jag ska byta klass till mina kompisars klass. Jag tänkte ta resten som det kommer så får jag se hur det blir.

Om jag VERKLIGEN inte trivs byter jag till Lundellska och/eller om det blir för mycket skolarbete så byter jag också till Lundellska.

När jag slutat drog jag till stan och påvägen lärde jag känna några nya människor som också går NV på Rosendal. Så jag och en av tjejerna jag träffade på följdes åt till Katte där jag träffade Tekoppen och Linda som nästan kvävde mig av sina kramar och gav mig tinnitus av sinna små skrik hehe...♥ Sen kom även söta Michelle och jag, hon och Linda följdes åt till stan där vi mötte upp Tilde, fikade, jag köpte koftan jag berättade om igår, ett par höga svarta byxor för endast 50 kr på gina och ett par knästrumpor för 79 kr på gina. Yes, yes, yes...(bara Tilde fattar).

Men nej vilket jobbigt inlägg detta blev! Bara idag har jag gjort detta..*suck*
Okej vill ni veta en rolig grej då?
Jag ska vara roligare i fortsättningen haha.


Puss ♥




Bild från Italien..saknar mitt långa hår så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket :/


Kommentarer
Postat av: Emelin♥

asså yasmin jag ska döda dig långsamt, ta bort bilden din skit !

2010-08-18 @ 22:53:31
URL: http://meaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0