Jag lever, bara så att ni vet

Salam!

Kom tillbaka från Alice för kanske en timme sen tror jag, men har gjort en massa annat så har inte riktigt haft tid att uppdatera förrän nu..

Men sen sist så ringde Tekoppen (=Èrika) och frågade om jag inte kunde följa med ner på stan med henne för att köpa en avskedspresent till Alice. Det lät som en bra idé tyckte jag. Efter lite bussproblem så kom vi äntligen fram till stan där vi knallade omkring ett bra tag innan vi köpte en snygg sjal i en massa färger till Alice och även lite fika. Det var ju trots allt ett knytfika.

Innan dess stötte vi på Michelle som också skulle till Alice så vi promenerade hem till Alice alla tre. Eller fyra, Michelles lillasyster Madicken var med också.

Hos Alice var det trevligt sällskap, fika, prat, frågesport och avsked. Inga tårar haha. Inte från min sida iallafall. Jag är trots allt inte den som gråter. Bara om jag blir väldigt sårad eller arg.

Sen fick jag skjuts hem av Èrikas mamma och nu sitter jag här.

Ni får en bildbomb om en stund, men måste ladda upp bilderna först !


Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0