Imorgon börjar livet på gymnasiet

Rubriken säger det mesta om morgondagens planer men inte allt!
Idag åkte jag nämligen ner på stan och gick in på akademibokhandeln för att införskaffa kalender, pennskrin, pennor och en anslagstavla att ha på väggen ovanför mitt skrivbord.
Så jag köpte allt detta, men jag var också på jakt efter en kofta. Och inte vilken kofta som helst sörrni! Det är en kofta jag har varit ute efter i evigheter och det har varit GRYMT svårt att hitta något som jag velat ha och då har det naturligtvis varit lite över min budget eller min storlek. Så idag bestämde jag mig för att gina skulle vara ett bra ställe att leta på och så kommer jag in och upptäcker direkt en underbar kofta som inte är som jag föreställt mig men ändå helt perfekt. Men en aning dyr. 249. Vi stryker nian så blir det 24. Haha.

Iallafall så jag tog kort av koftan och bestämde mig för att rådfråga min kloka mor som sa : go for it. Så imorgon ska jag in till stan och köpa den perfekta koftan!


Mina nya skolsaker. Pennskrinet hade egentligen ingen rosett, men den var så tråkig att jag piffade upp den liiite.

Niusha hjälpte mig sätta fast alla kort och grejer på anslagstavlan (som är en aning för liten)

Resultatet! Och nu fick jag ändå inte med ALLA kort och grejer som jag tänkte ha med eftersom jag inte hittade en större anslagstavla. Kanske ska köpa en till och sätta den under denna så att det ser ut som en hel stor...?

Den underbara koftan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken linije på gym... ska du gå på?

2010-08-18 @ 18:57:12
Postat av: Charlene

Vad du är redig!

2010-08-18 @ 19:23:27
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0