I'm back!

Japp. Jag är tillbaka från en vecka i norra jämtland. I en liten (och då menar jag liten) by vid namnet Jorm. Jag ska vara ärlig: Det var sjukt vackert, men otroligt tråkigt.
Själva fjällvandringen var häftig men jobbig.
Allt som allt: Det var kul att se det, men det räckte med en gång.

Iallafall så kommer det bli normal update nu. Imorgon kommer kusinerna och jag är superglad. Längtar verkligen efter dem...♥

Orkar inte skriva så mycket mer, är riktigt trött efter att ha åkt bil i åtta timmar med ständig musik i form av Ebi, Gogoosh och Kent. Som ni alla vet (hoppas jag) avskyr jag bandet Kent. Avsky är bara förnamnet men jag föredrar att inte använda ordet hata för mycket.

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0