Changes come and go, but were do they go?

HEJ! Nerå, men jag har ganska tråkigt just nu.
Jag längtar så mycket till gymnasiet, palla min klass, alltså är så trött på folket. Vill lära känna nya personer, orkar inte mer med samma rutiner och saker man "ska" göra och personer man "borde" hälsa på eftersom att man bara "ska" det.
Är så trött på hur allting är och vilka man är med och vilka man ska sitta med och vilka man ska umgås med. Jag vill ha lite förändring. Visst, jag tycker om de jag umgås med, men ibland önskar jag bara att jag kunde strunta i dem ett tag och bara vara med personer jag inte brukar träffa så mycket. Det blir så himla tjatigt och upprepande hela tiden.
Okej, det är spanska då sitter jag med...
Okej, det är lunch då sätter jag mig med dem...
Okej, där står dem och pratar då går jag inte dit...

Inte för att jag inte vågar prata med alla, men det skulle bara vara konstigt om man plötsligt började snacka med någon man aldrig pratar med annars. Och andra sidan har jag fått ändrade uppfattningar om vissa personer (på ett bra sätt).

Min poäng är: jag har haft ca sex nästan underbara år med min klass och de jag umgås med, men nu är det fan dags för en förändring! ;)


edit: Jag menar inte att jag inte älskar mina vänner! Inte alls! Jag vill bara träffa nya människor och pröva nya saker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dubbelmoral?

dessutom brukar man inte säga på sin blogg att man tröttnat på sina kompisar?

2010-04-24 @ 18:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0