Busy

Hej :)

Just nu sitter jag hemma hos några vänner, så jag kan inte skriva så mkt!
Men vi ska äta snart hoppas jag, för jag är hungrig...som alltid :d Vet ni jag är (som sara-lisa sa, www.sasisen.blogg.se) inte tjock på utsidan men på insidan är jag fan överviktig. Haha, så fort jag ser godis och chips så i princip slänger jag mig över det. För att inte tala om att jag praktiskt taget alltid är hungrig..som nu till exempel. Det är faktiskt anledningen till att jag tränar...jag går ju inte upp i vikt när jag äter just nu, men en dag kommer jag att göra det. Kanske inte i år kanske inte om fem år. Men det är bra att ha en vana att träna så man inte plötsligt börjar med det när man inte gjort det på flera år.

Aja, nu har håller kompisarna att tjata på mig så jag måste dra nu! Puss älskade läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0