Balderbarn

Goddagens ;)

Idag har varit en ganska kul dag faktiskt förutom att jag blev fotat hundratusen ggr av paprazzi (alice) XD
vi tog vårat spexfoto, men jag tänker inte berätta hur det var annat än att det representerade vår spårade klass mer än väl! Ni får se det när vi får kortet hem med katalogen ;)

Vi fick tbx både engelska nationella och biologiprovet (genetik) idag också (mvg på båda) och jag och alice översatte Gustav Frödings dikt om äktenskap på vårat egna lilla sätt :p  Jag, alice, ana och ingrid roade oss också på engelskan med att skriva en sonnett om adrian (man skulle skriva sonetter under lektionen). Vi ska läsa upp den imorgon så vi får väl se vad han tycker om den , haha.

Men nu ska jag faktiskt kila iväg och träna! Ni får några skitsnygga bilder tills vidare som jag snott från alice på fb;)


Finaste bolala och moí ♥


Bolala: "Vill du gifta dig med mig?" Yasmin: "Såklart min sköna" Haha, jag vet att jag har torr humor!


Hah! Kärlek till er (och till världens sötaste fotograf) ♥


Från vänster: Bolala, alice, jag, bolala, alice, linda, jag, daisy, linda, daisy :p

Puss♥

Kommentarer
Postat av: panthea ♥

OMG YASSI! Vart har du köpt den där klänningen? SKIT SNYGG ♥♥♥♥♥



Btw: Vad har hänt med din mobil? :(

2010-04-20 @ 19:11:50
URL: http://cookiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0