Blogg.se kan ta sig

Hej.


Tänkte inleda detta inlägg med att säga att blogg.se suger och att det har drygat hela dagen -.-

Nu tänker jag som vanligt berätta vad jag har gjort idag fast lite snabbt:


vakna, trött, skolan, språk, matte, idrott, slöjd, plånboken borta, panik, hatar musikhistorians klocka för att dden går sakta, leta igenom väskan 100 ggr efter plånboken, springer till katte (där vi har gympa), hittar plånboken, som ligger kvar i omklädningsrummet (:D), åka hem, ut och jogga med Quattro <3, kolla på Scrubs, plugga lite, äta, uppdatera bloggen.

Det är väl allt. Ja jag skippade delen om att jag dampade på blogg.se innan jag uppdaterade men aja x)
Tack vare blogg.se drygade min data extra mycket :(( jobbigt värre...

Imorgon är det spanska prov ;) lättlättlätt som en plättplättplätt..hahaha skojja bara...ni märker att jag har börjat flumma via boggen va? Det är min nya metod :P


Att träffa dig varje dag räcker för mig <3<3<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0