HATA BROAR

Ja rubriken tycks ju vara lite mysko, liksom: "vad har broar nånsin gjort dej?"
Jo det ska jag tala om! De existerar. Vi har altså teknik och vi jobbar me broar och det suger så j*vla hårt!
Tråkigt, tråkigare, tråkigast :@
Okej, jag fattar att det kan va bra att veta ett och annat om broar, men varför i hela världen ska jag skriva en upg om en valfri bro där jag ska ta me bla hur den är konstruerad och var det är störst kraftpåverkan och skit.

Alla som är Balderbarn räcker upp en hand om ni vill döda X:et (vårt smeknamn på var tekniklärare, alla typ hatar henne). *räcker upp två händer* plus att hon har gett oss ett häfte me typ åtta sidor till samma dag som upg ska lämnas in..dvs imorrn. Och det ska tydligen vara ett läxförhör =/

Aja..måste väl göra färdigt min upg :( Förresten: om det är nån som är bra på broar kommentera gärna! För jag skulle gärna vela ha lite hjälp ;) Tack på förhand :D



      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0