Buenas dias!

(rubriken betyder "godmorron" på spanska)

jag vaknade för 2 timmar sen och har käkat frukost, hållt koll på maten, plockad ut och in ur diskmaskinen (usch! hatar lukten..), kollat bloggarna jag följer och lite andra småsaker ;)
har biologi och matteprov nästa vecka så det gäller att plugga! Särskilt till matten =/

aja nog om plugg! imorrn är det fars dag så jag och syrran kanske ska gå på stan tsm och försöka hitta nåt till pappa. Helt seriöst, om man inte skulle säga att det var fars dag imorrn skulle han aldrig komma ihåg det x)
Mamma och pappa åkte för nån timma sen för att lämna farmor&farfar på flygplatsen. Fast jag var nt så jättelessen att de skulle åka eftersom att jag ändå ska träffa dom igen i Dubai om en månad :D:D

Rabih åkte ut från Idol igår btw ;) så glad för han suger har allt gjort kmr alltid att göra.
fas jag bryr mi iaf nt så mkt om idol :P jag kollar bara på mina favvoriter ; erik&tove =) fast mest tove;)

                                                           
 


Kommentarer
Postat av: alice

Jag har inte orkat följa idol så mycket. Tycker bara det är kul i början och titta på alla dåliga :P men om det var någon som jag gilla så var det ju RABIH!!!!!!!!!!!! Så tyst :P <3

2009-11-07 @ 16:27:32
Postat av: yasmin sv alice

haha aldrig! <3 han var ju sämst! hade inget sound, sämst register, var allmänt mesig och töntig!

2009-11-08 @ 01:57:45
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0