10/11-09

Förlåt förlåt förlåt! Jag vet att jag inte uppdaterat på länge nu  men jag har fakitkst gjort två prov idag!
Båda gick skitbra, så  jag tror att det kommer bli ett bra betyg...elr hoppas iaf :P
På torsdag har jag matteprov, men sen är det inte särskilt mycketprov längre...det är typ bara historia och det är ju lätt som en plätt x))
Idag var det riktigt kallt i skolan, gick omkring och frös och skulle det inte ha vart för min mysiga kofta skulle jag nog ha vart en iskub vid det här laget ;o Inte bra ;)

Idag har det faktiskt inte hänt så mcyekt, gjorde juh religions provet efter skolan på omprovstiden eftersom jag var i London när det egentligen var prov, så det är daäför jag kom hem så sent. Ifall att ni var oroliga för att jag skulle ha blivit kidnappad eller så x)
Är på ganska bra humör idag, visst jag har lite dåligt samvete för en sak men det är ok. Personen i fråga skulle ha vetat vad denne gav sig in på...klura på det ni medan jag inte pluggar matte, eftersom att jag inte vill och orkar =)



haha sötisen...var tvungen att ta ett kort =)<3


  detta är vad jag läser just nu (y) den är faktiskt bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0