VOTE?

                                                         
Gud vad jag hatar Irans regering! Somnog de flesta hört så har det vart val och uppenbarligen oxå valfusk. Därför att nästan alla hade röstat på en kandidat men ändå så vann den andra. Det har vart stora protester och jag kan bara tillägga att min syssling och hennes mamma har faktiskt vart på gatorna och demostrerat. Det har skett hårt motstånd från poliser som har misshandlat och skutit demostranter. På facebook finns det en grupp ( som jag är medlem i) som är ursinninga med regeringen och kräver en omröstning!! Det är inte rätt!!! Alla som är med i gruppen har ändrat sin visningsbild till en speciell bild i tio dagar. Inklusive jag ;) Jag blir så jävla förbannad. Idioter kan jag bara säga. Det finns ohyggliga misshandels vidor på facebook och antagligen på BBC´s och CNN´s hemsida. Antar jag. Hjälp till nu : Iran har fått stå ut med mkt skit genom åren nu räcker det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0