Nej!! Det får inte vara sant!!

Igår hade vi (uppsala musikklasser) luciakonsert i domkyrkan. Sista luciakonserten för mig :((( nejnejnej!! Jag vill inte ...... jag var jättelessen efteråt och var på gränsen till att gråta. btw så var ana de fiiina lucian :)) hon var verkligen jäättefin och väldigt duktig:) ♥
Jag älskar verkligen min klass och jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden tills man var små söta bekymerslösa fyror med fula elektriska ljus med crapig kvalite. När man sjöng ganska få låtar men tyckte att man var skiitduktig och trodde att det var många låtar och  man var stolt över att a lärt sig txterna (ärjag ju fortfarande glömsk som jag är xD), när man fick sjunga Himlen hänger stjärnsvart och Så mörk är natten.
Jag vill inte sluta på balder...balder är verkligen som mitt andra hem. Visst, kul med läxor? Nej. Kul med no-ämnen? Nej. Men jag älskar ändå atmosfären, kompisarna, till och med lärarna (bortsett från pervo lennart och tondöva mickis och kanske nåra till). Jag älskar att hata att behöva gå upp för 500 trappor för att komma upp till skåpen och att behöva frysa ihjäl när man skyndar över gatan från nanna till balder.

Ok nu får det räcka med nostalgi och sorgsna skolavslutningsrelaterade tankar.
Allt jag har att säga är: En gång balderbarn, alltid balderbarn :) vare sig man vill eller inte :P

Vet ni vad? Jag mår bättre. Men bara lite. Nu har jag fått ännu ett problem, det är svårare än jagg trodde att slitas...jag har nog aldrig varit så här förvirrad ;s



hhahaha sööta sara-lisa <3 hade tyvärr ingen annan luciabild att bjuda på =//

Kommentarer
Postat av: Sara-Lisa

Haha, tackar! Du med!

2009-12-10 @ 22:14:31
URL: http://sasisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0