jul snaaart :D

hej :)
Idag har jag vart i Dubai (egentligen er jag i Abu Dabhi, men efersom ingen vet var det ligger so seger jag att jag er i dubai) och shopat. det er en timmas biltur mellan dubai och abu dabhi.
ia lla fall so fick jag en skiitsnyyygg veska av farmor..det er som en julklapp men eftersom hon ville vara seker po att jag skulle gilla veskan so fik jag velja den sjelv. eme fick oxo en veska och ett skerp :)
bilde legger jag upp ner jag kommit hem fron abu dabhi..vilket er 13 januari .. po not sett onskar jag att resan hade vart en aning kortare for jag saknaaaar alllllaaaa soooo mkt :( men jag treffar ju dom snart igen och po tal om vad som hender snart so er det JUL om EN vecka!!! :D:D:D julen in my heart (a)
imorrn ska jag badaa och hemta mammi och papii fron flygplatsen..dem kmr lite senare en mig och sis so jag och sis okte hit alldeles sjelva..ingen hjelp fron flygverdinnor alls *stolt*
sen vil jag oxo sega grattis till finaste alice som ska vara utbytesstudent till USA nesta or! grattis gumman <3 kmr sakna dej, men det kommer att bli en livsupplevelse du aldrig kommer att glomma ;)
po tal om utbytesstudenter so ska jag faktiskt gora not liknande efter gymnasium..jag hade ju min sprokresa ner jag var tolv do jag okte tvo monader till kanada...men iaf efter gymnasium so ska jag ta ett ledit ett or innan jag borjar universitet och resa runt lite...bo hos min elskade ryan ett tag, jobba lite her och der, kanske bo i USA hos mina slektingar der och helt enkelt se verlden och sen ska jag borja plugga igen :D jag tycker att det kenns rett for mig ...for jag tror inte att jag vill oka tidigare for jag vill vara vuxen (18) innan jag gor not sont ;)
forresten so moste jag erkenna en sak : jag har utvecklat ett svort beronde for facebook XD inte bra, inte bra....
sen har jag en annan sak att erkenna men det tenker jag inte skriva her <3 inte en iaf...det kenns onodigt att gora det innan jag vet sekert :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt header :)

2009-12-18 @ 20:13:56
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: Tildingen ;D

Åååå



När jag var påväg till Thailand så mellan landade vi i Abu Dabhi :D



De har typ världens coolaste flygplats ju :O

2009-12-20 @ 21:29:20
URL: http://svartanaglarochrocktilde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0