GOD JUL :D

GOOOOOD JUUL!! fast jag firar ju inte jul forren imorrn :P ni kanske tror att det ar jobbigt att vanta, men icke sa nicke; for ner er jul er slut so har inte min ens barjat!! muhahaha...ok det recker nu.
idag har jag seglat, solat, badat och senare idag ska jag till en galleria som heter MARINA MALL och ar skiitstor :D:D i forrigor kom min andra faster fran canada och eftersom hon ar designer fick jag jettefina klader av henne som inte har kommit ut an :P som sagt so lagger jag upp bilder po allt ner jag kommer hem till sverige :) vilket ar om TRE veckor :D
fast jag moste faktiskt oppna fysikboken och matteboken och plugga lite iaf...prov efter lovet och so har jag en annan sak att ta i tu me efter lovet som kan leda till nogot myyyyckt bra ;) forklarar sen nar jag vet :P
nu ska jag harma panthea och skriva en lista po menniskor jag saknar...den kommer bli lang men aja. btw, det er inte i nogion ordning..det ar klart att jag sknar vissa meeer an andra, men det tenker jag naturligtvis inte skriva har :P forutom den forsta som ar den jag saknar mest och en till ;)
  • ryan
  • tilde
  • panthea
  • alice
  • michelle
  • linda
  • saga
  • bolala
  • ********
  • quattro
  • nestan alla i klassen (orkar nt skriva alla namn)
  • sonja
  • amelie
  • èrika
  • morfar (han dog far nogra ar sen, men jag saknar honom fortfarande)
ok...om jag fortsatter so her kommer listan att bli foooor lang, jag tror att det far recka, men det finns manga fler som jag saknar :(
vissa kommer jag att fa treffa efter lovet och vissa kommer jag inte att fa treffa...
anyway, nu ska jag hitta pa not annat =)

Kommentarer
Postat av: Panthea

hahah :D

HÄRMAPA! NEJ SKOJJA!!:D



Såklart du får härma mig XD

Jag saknar dej oxå!

ha det bra :D

2009-12-26 @ 13:39:31
URL: http://likeafairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0