Tyra Show + Tilde + Quattro

Hallo hallo.
Idag tittade jag och syrran på tyra Show. Jag brukar inte kolla på Tyra Show, men det var om typ rasister så de var en mörkhyade människor som hade kanske en rasistisk vän eller rumskamrat som de ville omvända och det var en kille som var så jävla jobbig! Han var så himla rasistisk!!! UGH! Jag menar vad är skillnaden på nu och tvåhundra år sen om fok fortfarande inte kan ha en vacker mörk färg utan att bli dömda för det. Jag tänker inte försöka framstå som ett helgon eller nåt för efter elfte september tycker väl även jag att om någon skum typ går omkring med en stor låda på flygplatsen kanske borde kollas, men jag skulle väl för fan inte bry mig om han var svart eller vit. Och att man redan som barn i Amerika uppfostras att tycka saker som att "Vita är bättre chefer" och "vita borde ha de bättre betalda jobben för de har ett gott hjärta" och "svarta kvinnor är väl gifta med knarklangare och har ungefär tio barn med fem olika män".
Nu tänker väl ni: "Ingen tänker väl allvarligt talat så?" Men det ska jag tala om att det gör folk! Kanske inte lika mycket här som i t.ex. Amerika men även här finns det rasister. Jag kan personligen inte fatta hur någon kan bli så jävla pantad att han/hon dömer någon pga hudfärgen!

Förutom att ha tittat på Tyra Show har jag också chattat med Ryan, dushat Quattro och inte gjort så mycket mer.
Imorgon blir det att vara med Världens Bästa Tilde <3<3 Längtar redan, darling ;)



                           Moí i trädgården häromdan :)


                                 Weird pic of me.
 


Quattro och Emelin. Quattro motvilligt duschad, torkad och buren av Emelin x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0