Som jag lovade

Här får ni en finfin uppdatering av mig :) Maten var supergod och nu är jag så himla mätt att tanken på mat får mig att må illa. Ska springa på rullbandet idag...jag är inställd på att vara/bli vältränad. Inte för att jag är tjock (har jag nog aldrig varit), men hälsa och god kondition är viktigt ;) Nu låter jag som nån tråkig förälder hah.
Konstigt nog har jag börjat längta efter skolan...kanske för att det är så tråkigt när alla komisarna är bortresta och att det är sista året på skolan + att vi får skåp!! :D Nu undrar ju ni förstås. Vem har inte skåp och det ska jag tala om : VI. För att hittils har vår skola inte fått plats med skåp eftersom att det är nån "brandlag", som säger att vår skola är för liten. Men nu ska vi flytta til Nannaskolan som ligger mittemot. Problem solved. Förut hade vi våra böcker i lådor! Utan lås....vilket innebär att vem som helst kan ta ens böcker, om denne tappar bort sina egna  :((((( Så jävla drygt.

Ja nu måste jag dra. Ska till stan med syrran, pappa och Amir Dai (pappas farbror). Ska köpa glass. Jag vet att jag sa att jag är suuupermätt. Men hallloooo. Det faktiskt glass vi pratar om. Det kan jag äta 24/7 utan problem :D

                                               Lol / yasmin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0