9 Juni 2010

Orkar inte uppdatera så mycket idag har lite o göra! Imorgon blire nog inte heller nån uppdatering, jag har ett liv faktiskt! Haha, men jag har faktiskt ganska mycket för mig och snart blire Italien och jag kommer nog inte blogga så mycket på sommaren. Förresten, vem vill ens läsa bloggar på sommaren??

Haha, jag har aldrig tänkt på att jag skriver egentligen inte ut så mycket i bloggen och egentligen så ljuger jag ganska mycket. Eller inte ljuger jag säger bara inte allt som händer i mitt liv. För pinsamt, för mycket. Orka. Alltså, jag har en privat dagboksblogg där jag skriver ut allt, men det är på ett helt annat konto med en helt annan adress med ett annat lösenord och en annan mail osv. Spännande va? Eller? Haha skämt åsido så har jag faktiskt det och det är bara för att jag ska få skriva av mig allting. Verkligen allt. Här kan jag egentligen inte skriva så mycket för jag har både vänner och släktingar som läser...ni fattar nog varför jag inte kan skriva ut allt då.

Aja, puss och hej leverpastej så hörs vi på...fredag, eller lördag, eller söndag eller när jag känner för att uppdatera!♥

Kommentarer
Postat av: N

är det så smart att ha en "privatblogg" på internet verkligen? Förstår om man vill kunna skriva av sig ibland men då är de jävligt mycket smartare att antingen skriva för hand eller skriva i ett word dokument. Ingenting på nätet är privat och det finns alltid folk som kan se det så därför är det en ganska korkad tanke att ha en dagbok på internet...

2010-06-09 @ 19:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0