Fight me

Åh känslan av att inte ha något att plugga till! Jag har saknat den ♥
Jag har bara chillat hela dagen. Hade endast två lektioner, drog till Rosendal och träffa folk och sen till Katte för att träffa folk. Bara tagit det lugnt. Struntade i att gymma idag (jag gymmade igår ändå, så det gör inget).
Snart ska jag se Law Abiding Citizen för...tredje? gången. Grym film! Älskar actionfilmer. Vet inte vad som är grejen med att jag gillar våldsamma filmer, men det är väl för att jag är så lugn i verkligheten att jag gillar att se när andra slåss. Något åt det hållet.

Nej, nu väntar en otålig person på att jag ska kolla på filmen med honom så vi hörs!

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0