Bitter och envis

Åh vad jag bara vill hitta en fjärrkontroll till mitt liv och trycka på fastforward till onsdag...eller rentav nästa helg. Jag har en jävla vecka framför mig. Förutom spanska prov och fysikprov (som jag är körd på) så har jag inlämningsuppgifter, engelskatest och säkert ett dussin läxor som jag inte orkar bry mig om.
Jag vet vad ni tänker" Thank you for sharing".
Än sen då?
Jag gillar att klaga, vara bitter och på allmänt dåligt humör. Egentligen gillar jag inte det sistnämna men det brukar sluta med att de två första leder till det.
Fast jag är ändå rätt pepp just nu, vilket går emot alla naturens (okej, normala människors) lagar. Antagligen bara för att jag just tränat i nästan två timmar och jag blir alltid glad och hyper när jag har tränat. Vi får väl se hur länge det håller i sig. Skulle tippa på en timme kanske?
Nu måste jag återgå till att försöka skilja på spanskans imperfekt och preteritum, något som egentligen är hopplöst men jag är för envis för att erkänna det.
Palla att jag har äkta iranie näsan. Whatever, jag tänker älska den, jag måste ju trots allt leva med den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0