16 Mars 2011

I mitt förra inlägg glömde jag visst att nämna att när jag får mitt liv tillbaka vill jag gärna leva det --> dålig bloggning.
Ja, what to tell?

Igår blev det fika med Èrika och Patrik på Linné hörnan. Detta ledde till en chai latte för mycket och ett träningspass för lite. Men vad gör väl det?
Idag kan min dag beskrivas med ett ord: chill. Detta ord har en synonym som heter seg. Den började med studiebesök på Ångströms vilket upptog hela förmiddagen (=ingen biologi och matte!!). Besöket inkluderade fika och föreläsning. Efter det var det lunch och sedan fick vi veta att vi lyckliga få som har drama som estetiskt val slipper även denna lektion då läraren är sjuk. Efter en håltimme hade vi en engelskalektion och sen bar det av hemmåt för ett träningspass och historialäxa. 
Under hela den här dagen har jag varit trött, i stort behov av kaffe och allmänt fnittrig. Det där sista var ett resultat av att jag var trött.

PUSS ♥


Att kunna äta glass utomhus utan att förfrysa några kroppsdelar är ett klart tecken på att våren är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0