En riktig update

Ikväll är det klassfest. Jag tänker inte gå av en ganska simpel anledning (som är grundad på en mer komplicerad anledning). Jag vill inte.
Imorgon ska jag träffa Patrik. Det blir väl lunch@ his place och kanske en fika på stan.
På lördag ska jag träffa Fatema-även-känd-som-Bad-Fat (nöjd nu?!) och fika samt se på när hon tar ännu ett hål i örat. Visst lever jag äventyrligt?
På söndag har jag nästan typ lite en aning om vem/vilka jag ska träffa.
På måndag ska ett projektarbete göras klart.
Sen är det bara tisdag, ondag, torsdag kvar tills den underbara fredagen. Sommarlov ♥

PUSS♥



Min sminkning igår. Syns inte så bra på bilden men jag lyckades faktiskt göra en helt okej sotning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0