Små tips

Godmorgon (klockan är trots allt 1:01)
Tro nu inte att jag har fallit tillbaka i gamla vanor och nu plötsligt tänker börja "blogga" igen (som sagt i definitionen att blogga handlar om att berätta om sitt liv).
Jag ska som jag sa fortsätta lägga upp mindre noveller eller kanske lite längre berättelser i delar. Det återstår att se. I vilket fall har jag bestämt mig för att emellan åt ge lite småtips (såsom jag brukade göra förut). Självklart ska vi inte utgå ifrån att allt jag säger absolut stämmer då jag verkligen inte är någon expert. Men jag skriver saker som jag själv har lärt mig från den lilla erfarenhet jag har och även sånt som jag läst och hört av bl.a. kända författare.
Nåväl. Det var väl allt.
Eller förresten. Mer kommentarer angående vad ni tyckte om novellen skulle verkligen göra mig jätteglad ! :)
PUSS ♥
P.S. Tänkte lägga upp en bild men blogg.se (eller ev. min laptop?!) vill inte samarbeta med mig så ni får en nice låt istället D.S.

I'm In Here - Sia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0