Himla och den svarta staden

Nästan en vecka sen jag sist skrev ett inlägg, men det är bara att gilla läget. Tyvärr har jag varken tillräckligt med tid eller inspiration för att skriva någon sorts historia idag så det får vänta. Istället ska ni få ett urklipp av något jag skäms otroligt mycket för. Min första "bok". Jag skrev dit citationstecknen eftersom att denna "bok" endast är 100 sidor och jävligt dålig. Fast när jag skrev den var 100 sidor en roman och i mina ögon var det mitt mästerverk. Jag skickade till och med in den till Bonniers som två månader senare vänligt meddelade att den inte var riktigt tillräcklig för att publiceras, men att jag inte skulle sluta skriva för det. Stackarna, de slösade förmodligen bort en timme av sina liv för att läsa det där och sen var de tvungna att skriva ett trevligt svar. I vilket fall så kommer det upp ett tidsinställt inlägg med kanske två kapitel (oroa er inte, kapitlen är kanske 2-3 A4 var). För att jag inte ska förlora all min värdighet lägger jag upp det kapitel som jag anser är minst dåligt. Kom dock ihåg när ni läser att detta skrevs av en tolvåring och att jag inte har redigerat den sen dess.
PUSS ♥
P.S. Titeln på "boken" är Himla och den svarta staden. Eller jag är nästan säker på att det var den svarta staden jag döpte den till i slutändan. Anyway, inlägget kommer upp senare ikväll, runt sju skulle jag tro. Är inte hemma då, men jag tidsinställer inlägget D.S.
Jag just nu, spana in de snygga örhängena ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0