Inga missförstånd här inte


Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Min drömkille
Dag 3 - Vad är kärlek
Dag 4 - Det här får mig att må bra
Dag 5 - Det här upprör mig
Dag 6 - Det här får mig att gråta
Dag 7 - Det här upprör mig
Dag 8 - En favoritplats
Dag 9 - Komplex
Dag 10 - Mina rädslor
Dag 11 - Detta ångrar jag
Dag 12 - snygga kändiskillar enligt mig
Dag 13 - Mitt rum
Dag 14 - Den här veckan
Dag 15 - Mina föräldrar
Dag 16 - favoritlåt och varför ?
Dag 17 - Hur tror jag att andra ser mig ?
Dag 18 - Någonting jag älskar
Fram till lovet kommer jag tyvärr inte ha tid att skriva några historier så därför kör jag igång denna 20dagars grej. Jag har inte riktigt tid och energi för att sitta och planera vad jag ska skriva om osv. just nu.
Hoppas att det är intressant nog ;)

PUSS ♥
P.S. Jag börjar förstås med detta imorgon. De flesta kanske redan hade listat ut det, men inte alla och vad vet jag? Någon kanske hade blivit jättebesviken om denne trodde att jag skulle skriva om mig själv ikväll och så struntar den i att gå ut med sina vänner utan sitter inne och uppdaterar min blogg en gång i minuten så att när jag tittar på antal sidvisningar har jag fått 347 stycken. Man vet ju aldrig vad som kan hända om man inte är tydlig liksom. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0