Dag 9

Dag 9 - Komplex

Jag hade många fler komplex när jag var yngre, nu har jag lärt mig att acceptera och älska mitt utseende. Men det är klart jag har sämre dagar och då är det alltid min näsa. Jag har alltid tyckt att den ser så böjd och stor ut i profil. Det kanske bara är jag som tänker på det och i vilket fall som helst är ingen perfekt.

Ett annat komplex jag har är min rumpa, tycker att den är lite för stor, men hey det får man leva med. Som sagt försöker jag att tänka på det som jag tycker om med mitt utseende istället för det motsatta.

Det blir inte bättre än man gör det till, det har jag lärt mig på det svåra sättet.

PUSS ♥


Morgontrött tjej (nej jag tänker inte lägga upp en bild av min näsa i profil eller min rumpa..det är ju komplex varför skulle jag vela framhäva dem?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0