Dag 8

Dag 8 - En favoritplats

Jag tycker att det är så svårt att välja ut favoritsaker. Men en plats som jag tycker om väldigt mycket är Iran. Och egentligen inte själva landet pågrund av den *svär på persiska* regeringen som har förstört landet. Men jag älskar det när jag är hemma hos min familj och alla är samlade. Jag älskar det, för jag älskar dem. Men då är det egentligen inte platsen jag gillar utan människorna.

Såå, en favoritplats....Abu Dhabi. Värme, pool, gym, god mat, vattenpipa, mina små kusiner, shopping osv. Allt det där på samma plats. Kärlek till Abu Dhabi ♥

(skulle ha lagt upp en bild därifrån men sitter vid min skoldator nu och där har jag inga bilder från Abu Dhabi)

PUSS ♥


Bild från google, men såhär kan det se ut på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0