Dag 3

Dag 3 - Vad är kärlek

Så jävla passande fråga på alla hjärtans dag haha. Detta var en väldigt svår fråga. I vilket sammanhang? Kärlek kan betyda så mycket, vara så mycket.
Det enda jag med säkerhet kan säga om kärlek är att jag inget med säkerhet kan säga. Hur nu än det går ihop.
Jag vet bara att det kan kännas underbart, hemskt, det kan såra och lappa ihop och det kan både ta och ge liv.
Och trots all skit som kärlek ger oss är det värt det när vi nån gång under vår livsstid träffar den person som det var meningen att vi skulle gå igenom allt det där för.

Glad alla hjärtans dag


Ni trodde väl inte på allvar att jag har gått och blivit blödig nu bara för att det råkar vara Valentins dag?

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0