Dag 14

Dag 14 - Den här veckan

Den här veckan har det varit sportlov. Jag har gjort följande denna vecka:

Sleepover hos Nadia & Nathalie, Sleepover hos Èrika, fika med Nelly, lunch med Tilde, film & tjejsnack med Lina, gymmat, pluggat (lite),  vart på middag och fikat med Lillo, Nadia och Nathalie. Jag har hunnit med en hel del om jag får säga det själv.

Idag ska jag på stan med Lina, för att sen komma hem och fira min pappa.
Han fyller egentligen år på måndag, men vi ska fira honom idag eftersom han inte är hemma just då.

Men nu måste jag nog gå till bussen så jag önskar er en fortsatt trevlig fredag och hoppas att ni har haft ett lika bra lov som jag har haft! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0