Dag 11

Dag 11 - Detta ångrar jag

Det finns inte mycket jag ångrar, eftersom att om jag gör ett misstag så lär jag mig från det och då försöker jag verkligen att inte ångra det. Men såklart det finns saker jag önskar att jag gjorde som jag inte har gjort.

Jag ångrar att jag la ner så mycket tid på studierna i nian, istället för att ha njutit av tiden innan gymnasiet.
Jag ångrar att jag var en så stängd och ensam person ända fram tills sjuan-åttan.
Jag ångrar att jag inte umgicks mer med morfar när jag hade chansen.
Jag ångrar att jag inte gick på ett sommarläger när jag var i Kanada för några år sen, men jag var för asocial och rädd för att inte passa in för att gå dit.

Ja detta var några saker som jag ångrar, men det finns säkert mycket mer som jag bara har förträngt eller accepterat och nu gått vidare från.

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0