Dag 1

Dag 1 - Om mig
Jag heter Yasmin (surprise, surprise) och är 16år och går i första ring på Lundellska skolan, Naturmedia. I ett försök att inte få det här att låta som en kontaktannons ska jag inte prata för mycket om hur rolig jag är och hur jag tycker om naturpromenader, långa bad och att kyssas i regnet (inget av det där stämde egentligen, men det låter som något typiskt att skriva på en dejtingsajt).

Anyway, det här är jag:

Lugn på utsidan ett kaos på insidan, älskar actionfilmer, torr humor, glad för det mesta, skrattar högt, övertänker, klantig, konspiratorisk (det vill säga jag ser konspirationer i det mesta och tar aldrig något för vad det ser ut att vara), kärleksfull, oromantisk, ambitiös, livrädd för att bli sårad, snabb på att ge svar på tal, kort stubin men bra på att dölja det, före detta nagelbitare, bokmal, blåögd, brunett, halviranier och stolt över det, ärlig fram till den grad att det skulle såra att säga sanningen. Lägg till en smutta besserwisser och stöttande så har ni mig.

PUSS ♥

En färgsprakande bild från nians spexfoto. Och nej, det är inte jag som pekar fuck you, vilket jag själv trodde fram tills att min syster påpekade att det var personen brevid mig. Great.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0