Worst Part Is Over

Jag har börjat gå upp klockan tio varje morgon. Varför? Vad är det för fel på mig?
Efter en dusch (jag luktade fortfarande rök från gårdagens grillning vid Hågadal) och en macka så sitter jag här och planerar dagen. Det verkar som att den blir riktigt bra.

Imorgon blir det gym och bowling på kvällen. Torsdag ska jag träffa en nära vän till mig som har det lite svårt just nu. Jag vet inte allt och exakt vad som hänt. Men det är inte rättvist att vissa människor ska behöva gå igenom sånt som hon får igenom själva och vid en sån ung ålder. Men tyvärr händer det. Varje dag. Och vad kan man göra förutom att finnas där?

PUSS ♥


Påväg hem från grillningen. Det kändes som om det var lika kallt som det var varmt under dagen.
Men det var ganska mysigt ändå.

Worst Part is Over - Anna Abreu feat. Redrama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0