Take a chillpill

Vad är grejen med att jag gillar att uppdatera bloggen mitt i natten?
Kanske är det för att jag är tillräckligt trött för att inte kunna göra något annat. 

Dagen har spenderats på Skansen. Detta lilla skolbesök gick ut på att studera djurens beteenden. Jag hade den stora oturen att få studera björnen. 
Björnen kan vara ett av de tråkigaste djur (förutom daggmask) jag någonsin fått för mig att iaktta en längre tid.
Den åt.
Och åt.
Och åt.
Sen sov den lite.
Och åt.
Vilket liv.
Helst hade jag bara velat skriva "råchillar" i tabellen, men tror inte att läraren hade godtagit det som ett beteende. Men det tycker jag att han borde.
För det var ju precis vad björnen gjorde.
Bilder från Skansen kommer upp när jag har ork att sätta på mobilen, föra över bilder, ladda upp osv. Allstå inte än på ett tag.
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0