For now

När jag får påsklov ska ni få en ordentlig uppdatering med bilder. Tills dess får ni nöja er med min frånvaro. Har inte så mycket lust att blogga, det känns bara...onödigt?
Orkar inte.
Fattar inte riktigt varför jag har kvar den här bloggen. Det är inte för att jag bryr mig särskilt mycket om den, men en liten del av mig påminner mig om timmarna jag lagt ner på den.
Och sen så råkar jag vara väldigt stolt över designen.
Men jag funderar lite på att starta en ny blogg, som inte ska vara en blogg utan typ bara min dag i bilder eller något i den stilen kanske. Då kan jag ha ett normalt bloggnamn också. Men då flyttar jag bara över den här designen och byter header. Men det får vara tills vidare.

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0