Fint

Godmorgon!
Vädret är fint. Dagen ser ut att bli fin. Morgondagen ser också ut att bli fin. Jag känner mig faktiskt rätt fin. Ja, idag är allt fint. Vilket är finfint? Okej, jag ska sluta nu.

Idag ska jag fika två gånger ----> det blev ingen grädde till jordgubbarna igår. Jag inbillade mig att jag skulle vara en nyttig person efter träningen, men jag tror inte cheeseburgare från donken räknas som nyttigt. I vilket fall så ska jag först fika med Panthea och sedan Dårsa. Jag ska bara umgås med Iranier idag verkar det som. Men det är väl bara fint. Förlåt, jag var verkligen tvungen.

PUSS ♥


Music - Redrama

P.S. Den här låten är väldigt fin. Och JA, jag ville verkligen använda ordet "fint" igen. Kanske nån ny fetish jag fått..att använda ordet fint vid varje möjligt tillfälle? Let's hope not. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0