25 April 2011

Här har ni lite bilder från min helg. Kanske inte så överdrivet mycket, men det är väl bättre än ingenting?


Jag, sis och Panthea. Den här bilden är egentligen från i torsdags, men kom på att jag aldrig la upp den, så den får vara med i alla fall.


Det här är vad jag kallar påskmiddag (persisk mat i mitt ♥)


Min sötnos ska såklart ha koll på allt och alla i Nacka, så han ställer sig så högt upp han kan. Ja, når man inte själv, får man lösa det på annat sätt. I know the feeling.


Sliten tjej påväg hem från Stockholm.  En timmas bilfärd väntade mig när bilden togs, Därav den lite sura minen.

Tog inte så mycket mer bilder. Varken från lördagens festligheter eller fredagens shoppingtur/filmkväll. Men ni klarar er.

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0