VAL 2010

Om några timmar bestäms vår framtid. Visst är det en ganska underlig tanke?
Jag har egentligen inte engagerat mig sådär jättemycket med tanke på att jag ändå inte får rösta.
Men jag vet vilka jag hoppas vinner valet.

Och enligt omröstningen så ville ni läsare ha en helt ny design och det ska ni få. Jag fixade den redan igår, så jag ska lägga in den snart. Denna design är väldigt enkel, men det är nog lika bra det.

Jag har tyvärr inte photoshop eller nåt så jag kan inte göra coola headers, så jag orkade inte anstränga mig. Jag har cs4 i och för sig, men det går inte riktigt att göra sånt som jag vill göra. Eller så är det bara jag som inte fattar hur man gör.

Förresten. Med tanke på att det är val och allt så gör jag en omröstning på vad ni läsare tycker. Så rösta på bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0