Bästa Vänner

Fattar ni att jag gick upp HALV TVÅ idag? Okej kanske inte en big deal för vissa. Men jag?! Jag sover max till klockan elva. Jag har en spärr där. Aldrig längre. Någon är trött hoho..

Det är riktigtriktigt skönt att vara ledig idag. Imorgon väntar en lite kortare dag följd av party hos Johanna ♥

Men vet ni vad? Jag satt nyss och kollade igenom min lilla väska full med saker från de gamla goda tiderna och kunde inte låta bli att skratta högt när jag såg lapparna.
Vilka lappar?
Jo lapparna man skickade till varandra på lektionerna såklart. Allt ifrån "Du är bäst!" Till "Jag tror inte att vi kan vara vänner mer, vi bråkar för mycket." Vilka problem alltså hehe.
Det lustiga är att man faktiskt var dead serious - det var ett jävla liv om ditten och datten. Men det som jag tror alla kommer ihåg mest är bästavänkrisen.
Alla har vi gått igenom den någon gång. Vem är min bästa vän? För en bästa vän är ett måste! Det går inte annars. Och det går in med fler än en. Det är okej med många vänner, men bara en bästa vän.
Åh, det var tider det! Vilka problem! Man skulle nog kunna göra en ganska så intressant B-dokusåpa av dramat på låg-mellanstadiet (mestadels mellanstadiet).
Tänk er:

Ska Lisen bli bästis med Sheila eller Anna? Ska Emma och Linnea klara sig igenom bråken eller ska de göra slut på sin vänskap helt? Och vilket bästishalsband ska Rakel välja att köpa? Allt detta och mycket mer får ni svar på i nästa avsnitt av "Bästisarna" (sämst namn, jag vet, men fantasin flödar inte direkt).






Kommentarer
Postat av: Charlene

Det hade varit en big deal för mig med ;)



Bilden är så otroligt charmig!

2010-09-24 @ 01:27:10
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0