På tisdag får mitt liv en mening igen!

Yes you heard!

På tisdag får mitt liv sin mening tillbaka, det vill säga Idol börjar. Haha, nej jag skoja bara. Jag bryr mig inte så mycket. Eller jo, när jag får en favorit bryr jag mig. Men det roliga är ju audtions när folk gör bort sig haha!

Det ska faktiskt bli kul att börja följa Idol igen, det är liksom tradiditon.

Vem blir min nya favorit i år?

Förra året var det Tove Styrke



Året innan dess var det Amanda Jenssen



Kommer inte ihåg mina tidiagare favoriter, men båda två har ju lyckats bra so far! Tove har ju nyligen släppt en singel och det lär bli flera och Amanda har ju släppt två skivor tror jag det är.


Ändå nackdelen är väl att jag ska på teater med några kompisar på tisdag så jag vet inte om jag hinner så hela avsnittet. Annars får jag väl kolla på internet eller nåt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0