Mitt liv har sina up's and down's men i slutändan älskar jag det!



Jag vet att ibland skiver jag att livet är jobbigt.
Andra dagar att det är hur bra som helst.
Sen inser man att det egentligen är underbart när det är jobbigt.
För det är så det ska vara.
Lite upp och ner.

Så justjust nu ÄLSKAR JAG MITT LIV.
Det kanske inte kommer kännas så imorgon eller om en timme, så jag tänker njuta av känslan sålänge den varar.
När den försvinner tröstar jag mig med tanken att innerst inne är det fortfarande bra.
Innerst inne älskar jag det fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Charlene

Vi har alla våra ups and downs ;)



Sv: Aha, min pojkvän är iranier så det är därför jag undrade. Kan du persiska? Jag håller på att lära mig. Det är så vackert!

2010-09-06 @ 09:49:34
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0