Important stuff

Har nyss duschat och satt och funderade på vad jag ska ha på mig ikväll..
Jag funderar faktiskt på ganska mycket mer än så. Jag funderar på vilka hemska människor det var som dödade så många människor den 11 september.
Och att Anna Lindh blev mördad 11 september.
Och att jag jättegärna vill åka till San Fransisco eller helt enkelt USA nästa år.
Och att klockan är exak 16:16 och jag är 16 år.
Och att jag saknar Ryan.

Förutom det så kurrar magen och håret droppar av vattnet.
Vilket får mig att tänka på mitt hår.
Jag skulle gärna vela färga det.
Eller köpa hårförlängning.
Eller nåt.
Kanske färga det mörkmörk brunt. Eller lite rödaktigt. Eller honungsblont?

Jag måste nog sluta tänka på så "viktiga" saker, jag blir alldeles trött i huvudet.

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0