Det blev ett jävla tjat om Idol

När jag satt och kollade på Idol tänkte jag hela tiden "Tänk om jag skulle våga.."
Grejen är att egentligen vill jag inte bli sångerska. Eller vill och vill. Jag skulle inte tacka nej liksom.
Men det är inte min stora dröm. Det är inte "IT". Det där som jag vill göra resten av mitt liv (det är skrivandet som är mitt kall).

Men ändå.
Jag har gått i musikklass i sex år. Jag vet att jag kan sjunga bra.
Men kan jag sjunga tillräckligt bra?
Vad jag menar är:
Har jag det där lilla extra?
Kan jag vara tjejen som kommer in och chockar juryn med min talang?
Eller åtminstone sjunger så bra att de vill se mer av mig?

SVAR: Jag har inte den blekaste.

Jag skulle lika gärna kunna vara en medioker skit, som en stjärna. Jag är inte rätt person att avgöra det.

Men jag har ett år på mig att fortsätta fundera.



Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS

Ah men jag orkar inte hålla på med det hehe :P

Hoppas du har haft en fin dag :)

2010-09-07 @ 22:50:46
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0