By the way I'm turning sixteen tomorrow

Tja!

Snart ska jag ut med vovvsen, men vet ni vad jag just gjort?
Jag har spelat in när jag sjunger och spelar piano. Dock ska jag inte lägga upp det här. Inte än på ett tag.
Ni får veta sen vad det handlar om.

Förresten så fyller jag år imorgon. Det känns lite overkligt. Det känns inte speciellt. Jag vet ändå att jag inte kommer att få några presenter förutom från syrran och kanske farfar. Min nya mobil var ju liksom min present så jag har ju redan fått min present från mina föräldrar.

Så egentligen är det inte så mycket som händer.

Och på lördag är det Kulturnatten. TAGGA.



Kolla in musklerna! Ingen vågar bråka med mig.

Alltså det där sista var ett skämt, för er som inte fatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0