Ännu ett svar på tal

anonym om Honey, you can't break down my walls:
Du pratar om killar som om alla var en och samma individ.. Alla är olika, acceptera allas känslor, du verkar bara bry dig om dina egna..


Nej jag pratar om de killar jag har haft å göra med och de har tyvärr varit av samma skrot och korn. Det vill säga idioter. Tyvärr. Det finns jättesjyssta killar, men jag får hela tiden bevisat för mig själv att de är färre och färre av dem. Det finns sånna tjejer också, men eftersom att jag är straight så skriver jag om killar.
Och vadå acceptera andras känslor? Vad hade det ens med saken att göra? Jag accepterar och respekterr allas känslor, men det betyder inte att jag håller med dem.
Det är klart jag bryr mig mest om mina egna känslor. Det är ju mitt kärleksliv.
Jag önskar att jag kunde tänka mer på den andre i kärlek men jag är för beskyddande av mig. Jag är rädd för att bli sårad för jag har blivit det förut. Därför tänker jag inte behandla killarna som kungar eller nåt. Jag gör det på mitt sätt och om någon verkligen bryr sig om mig förstår dem det och respekterar det. På så sätt respekterar jag dem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0