2/9-10

Godkväll. :)

Dagen har varit bra men lång. Är riktigt trött faktiskt. Hur ska jag klara hösten och vintern? Jag kommer bo i min varma gosiga halsduk tror jag..

Efter skolan drog jag, Anna, Johanna och Emma hem till Ragna och hade lite tjejsnack och sånt. Sen drog jag Anna och Johanna till stan igen där vi skildes åt. Jag skulle leta efter present till Johanna och Julia till imorgon. Jag letade runt ett tag och efter sen mötte jag upp Sunni som hjälpte mig i jakten på presenter. Till slut hittade jag något fint åt de båda. Visar imorgon. Jag köpte även ett par mönstrade leggins till mig själv som jag har suktat efter i evigheter och nu bestämde mig för att köpa. Visar imorgon hah.

Här är i alla fall bilder på skorna, jackan och dagens outfit.



Mina älskade skor ♥



Jackan. Den e tightare och snyggare i verkligheten. Jag knäppte liksom inte knapparna så den ser mycket lösare ut.



Dagens outfit. Lite suddig, men jag orkade inte ta en bättre bild. Min riskaka fick vara med på bilden haha.


Kommentarer
Postat av: Agnes

riktigt snygga boots !!

2010-09-03 @ 21:52:01
URL: http://whereslaura.blogg.se/dotarayas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0