Okej, jag blev lite sentimental



Igår vill jag minnas så var det en hel del bloggar som bara "försvann". Som tur är kom dem tillbaka, men under den tid som det tog för mig att knappa in på min egen blogg för att se om den var oskadd var jag uppriktigt sagt ganska orolig.

You heard.

Orolig. Det kan ju tänkas löjligt för en liten blogg som min, som egentligen inte har särskilt mycket läsare och inte får så mycket kommentarer. Löjligt för någon som inte orkar uppdatera hela tiden och inte lägger upp så mycket bilder.
Men..fan. Jag gillar faktiskt den här bloggen. Jag har haft den ett tag och det skulle kännas jobbigt om alla mina inlägg bara försvann. Faktiskt så är det något kul att ha i framtiden att titta tillbaka på och det är inget jag bara vill slänga bort.
Plus att jag lagt ner en del tid på den här bloggen. Designen, att skriva osv. Lite tid tar det ju faktiskt.

Så ville bara säga att jag uppskattar faktiskt min blogg, för att den finns iallafall alltid. Mina minnen (okej..egentligen inte så mycket av sanningen för att vara ärlig), men mycket av mitt gamla jag finns kvar i den här bloggen.

Puss på er ♥

(eller förresten, luftkram - jag är inte säker på hur stor smittrisken är)



För ca 1 år sen. Stor skillnad eller inte?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad sööt du är!!

2010-10-13 @ 20:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0