Boktips var det här!

Som ni alla may or may not know så älskar jag att läsa. Denna bokserie ligger mig varmt om hjärtat. Tyvärr har jag inte läst dem på engelska men eftersom att det inte gick att hitta några bilder på svenska så fick det bli engelska. Ni får översättningar istället ;)



Spela Död - Peter Abrahams. Handlar kort och gott om Ingrid som blir inblandad i ett mord.
Kom igen, bara ordet mord fick er att vilja läsa den eller hur? Det är helt klart så man får upp spänningen.



Bakom Ridån - Peter Abrahams. Handlar fortfarande om Ingrid men nu...hold your breath..handlar det om ett annat mord. Lovely eller hur?



I mörka skogen - Peter Abrahams. Fortfarande fina Ingrid, fortfarande spännande mord.
Låter kanske entonigt, men det är det verkligen inte!

Iallafall är det en riktigt riktigt bra serie som jag rekommenderar till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0