8 Månader Kvar

Har haft en riktigt bra dag idag! Den började med sovmorgon, slutade kvart i ett, drog till katte och träffa folk, sen blev det HP med Nadia och Nathalie ♥ Kan det bli bättre?

Och filmen var helt enkelt den bästa hittils! Så säger man nästan alltid, men förra var faktiskt lite av en besvikelse. Denna var mycket bättre. Kan knappt vänta tills del 2 kommer ut. Only 8 months to go...

Avslutade kvällen med att se första avsnittet av den andra säsången av Vampire Diaries. Längtar till nästa avsnitt.

Nu insåg jag precis vilket tråkigt "idag-har-jag" inlägg detta blev, men jag känner mig tvungen att dokumentera dagens händelser.

Svar till Nora: Visst kan jag göra en videoblogg! Hinner nog inte förrän helgen, men kika in på min blogg på lördag ska du nog se att det har dykt upp en ;) puss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0